tekstowa część logotypu CalanOil

Reklamacje

REKLAMACJA PRODUKTU

  1. Reklamacja z tytułu rękojmi.
    1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego Konsumentem lub podmiotem, o którym mowa w §10 Regulaminu, z tytułu rękojmi obejmującej wady fizyczne i prawne, są określone w ustawie Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.).
    2.  Zawiadomienia o wadach dotyczących Produktu oraz zgłoszenie odpowiedniego żądania można dokonać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: info@calanoil.pl
    3. W powyższej wiadomości w formie pisemnej lub elektronicznej należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę.
    4. Dla oceny wad fizycznych Produktu, należy go dostarczyć na adres: Completio Sp. z o.o.,  Al. Jana Pawła II 24, 05-250, Radzymin.
    5. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu zgłoszenia reklamacji.
    6. W przypadku reklamacji Klienta będącego Konsumentem lub podmiotem, o którym mowa w § 10 Regulaminu – nierozpatrzenie reklamacji w terminie 14 dni od jej zgłoszenia jest jednoznaczne z jej uwzględnieniem. W związku z uzasadnioną reklamacją Klienta będącego Konsumentem lub podmiotem, o którym mowa w § 10 Regulaminu, Sprzedawca pokrywa koszty odbioru, dostawy i wymiany Produktu na wolny od wad.
    7. Odpowiedź na reklamację jest przekazywana na papierze lub innym trwałym nośniku np. wiadomość mailowa lub SMS.
Logotyp Arctic Marine Health Products
element graficzny stanowiący połączenie identyfikacji wizualnej marki CalanOil i fotografii krajobrazowej
Logotyp Arctic Marine Health Products

CalanOil © 2023

element graficzny stanowiący połączenie identyfikacji wizualnej marki CalanOil i fotografii krajobrazowej
Logotyp Arctic Marine Health Products

CalanOil © 2023